Użytkownicy Heyah dzięki mojeID mogą zdalnie weryfikować tożsamość

T-Mobile Polska we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową wprowadza dla użytkowników Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online - mojeID. Umożliwia ona weryfikację tożsamości w sposób zdalny. T-Mobile i KIR zapowiadają poszerzanie współpracy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Użytkownicy Heyah dzięki mojeID mogą zdalnie weryfikować tożsamość

Cyfrowa identyfikacja pomaga m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym i wygodniejszy sposób odbioru karty SIM - np. w paczkomacie.

- Cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć to rozwiązanie. Dzięki niemu dajemy klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług- skomentował Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

grafika

Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. W lipcu br. telekom uruchomił subskrypcyjną wersję tej oferty - Heyah 01.

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day