Monika Marciniak senior event creative w Live Age

Agencja eventowa Live Age powiększa zespół. Na stanowisku senior event creative dołączyła Monika Marciniak.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Monika Marciniak senior event creative w Live Age
Monika Marciniak

Monika Marciniak pracowała najpierw po stronie produkcji - przeszła drogę od asystentki działu eventowego, przez samodzielne produkcje konferencji, kongresów, premier produktów, po reżyserię eventów w Polsce i za granicą. 

Od 2017 r. wykorzystuje doświadczenie zdobyte w produkcji do tworzenia ofert i konceptów kreatywnych po stronie kreacji. Pracowała między innymi dla marek: Bosch, Accenture, Avon, Boehringer Ingelheim, Mercedes Benz, Douglas, Omega, Asseco, Dyson, Deloitte, Toyota.

– Monika wzmacnia nasz dział kreatywny. Jesteśmy już po okresie próbnym, po którym wiemy, że jest nam ze sobą bardzo po drodze, zarówno w zakresie pracy, jak i wspólnych wartości. Monika świetnie włączyła się w zwinny charakter działań naszej agencji, łącząc wysoki poziom client service i otwartość na myślenie ponad brief – komentuje Marta Wojakowska-Urbańczyk, dyrektorka operacyjna Live Age.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji