Monika Zosowska dyrektorem marketingu Miraculum

Monika Zosowska została nowym dyrektorem marketingu w firmie kosmetycznej Miraculum, do której należą takie marki jak Pani Walewska, Być może i Wars. Zastąpiła Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu firmy ds. marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Monika Zosowska dyrektorem marketingu Miraculum
Monika Zosowska

Monika Zosowska będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich marek wchodzących w skład portfolio spółki,  budowanie silnej pozycji Miraculum, a także zarządzanie komunikacją marketingową i działaniami social media.

Na objętym właśnie stanowisku dyrektora marketingu zastąpi Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu spółki ds. marketingu.

Monika Zosowska ostatnio była kierownikiem ds. produktów w Grupie Neuca. Wcześniej przez ponad trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu w Laboratoria Natury.

Równie długo pełniła funkcję marketing managera w Omega Pharma. Była też marketing managerem w Lifetech, sponsoring managerem w PZU. Karierę zaczynała jako marketing manager w firmie Soraya, w której przepracowała siedem lat.

Monika Zosowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie uzyskała magistra na wydziale Zarządzania i Marketingu. Ukończyła także Szkołę Praktycznego Zarządzania - studia organizowane przez SGH i Francuski Instytut Zarządzania (IFG).

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek