More PR wypromuje To Be Fit

Od października agencja More PR rozpoczęła współpracę z firmą To Be Fit.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja zapewni kompleksowe doradztwo komunikacyjne i strategiczne firmie To Be Fit. Do jej zadań należeć będą m.in. prowadzenie działań media relations dla kosmetyków marki Fit Skincare For Men, której To Be Fit jest wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski.

Kampania obejmie media męskie, life stylowe, zdrowotne, urodowe oraz portale poświęcone urodzie i zdrowemu stylowi życia.

Umowa została podpisana bezterminowo. Za projekt odpowiadają Beata Grzybek-Zielińska oraz Anna Haliżak.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"