Mother dla AB Inbev

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev przekazała agencji Mother globalny budżet reklamowy marki piwa Beck's.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu wspólnie startowały biura Mother z Londynu i Nowego Jorku. Pokonały one inne, nie ujawnione z nazwy agencje. Wartość budżetu szacuje się na ponad 35 milionów euro.

Od sierpnia 2009 roku markę Beck's obsługiwał holding Publicis Groupe (Publicis New York i Publicis Modem East jako agencje wiodące), który przejął obowiązki od agencji Lowe London (zrezygnowała z budżetu).

Mother obecnie obsługuje także globalny budżet reklamowy Stella Artois - innej marki piwa należącej do AB Inbev.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji