Motor Lublin ma nowego szefa marketingu i komunikacji

Do klubu piłkarskiego Motor Lublin dołączył Michał Szprendałowicz, który objął funkcję dyrektora marketingu i komunikacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Motor Lublin ma nowego szefa marketingu i komunikacji

Michał Szprendałowicz karierę zawodową zaczynał w lokalnych telewizjach oraz podczas stażu w Canal+ Sport. Następnie, w latach 2017-2020 był rzecznikiem prasowym Radomiaka. Przez kolejne 4 lata pracował w Rakowie Częstochowa, gdzie również pełnił rolę rzecznika prasowego. Odpowiadał za komunikację klubu w czasie jego największych sukcesów: zdobycia dwóch Pucharów Polski, mistrzostwa Polski oraz udziału w fazie grupowej Ligi Europy. Prowadzone przez niego biuro prasowe otrzymało w 2022 roku nagrodę „Ekstra Medialny Klub”.

Od lutego 2024 roku Michał Szprendałowicz pracował w Lechii Gdańsk w roli kierownika komunikacji i rzecznika prasowego. Odbył także liczne staże w klubach europejskich i uczestniczył w międzynarodowych szkoleniach.

- Dołączenie do Motoru traktuję jako ambitne wyzwanie. Klub ma w sobie wielki potencjał i wierzę, że nasze działania pozwolą jeszcze bardziej go wydobyć. Będziemy ciężko pracować na to, by marketing i komunikacja były dla całej społeczności Motoru powodem do dumy – powiedział nowy dyrektor marketingu i komunikacji Motoru Lublin. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję