Motorola z Axel Springer

Motorola Polska wspólnie z Wydawnictwem Axel Springer Polska organizuje specjalną akcję marketingową.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Związana jest z wprowadzeniem na polski rynek ekskluzywnej różowej wersji telefonu V3 RAZR.

Akcja w formie konkursu rozpoczęła się 26 stycznia i potrwa do 14 lutego 2006 roku. Na potrzeby akcji stworzono stronę internetową www.motowalentynki.dziewczyna.pl z e-walentynkami. W zabawie wykorzystano marketing wirusowy - 5 osób, które wyślą największą liczbę elektronicznych kartek, otrzyma aparat Motorla V3 RAZR PINK.

Kreację stworzył Dział Projektów Specjalnych Axel Springer Polska. Wykorzystanych zostanie pięć różnych layoutów stworzonych indywidualnie dla czytelników: "Olivii", "Dziewczyny", "Newsweeka", "Forbesa" i "Auto Świata".

Akcję wspiera kampania banerowa na wszystkich witrynach internetowych tytułów Axel Springer Polska. Łączy je wspólny motyw otwartego telefonu, przypominającego rozwinięty tulipan.

Celem działań marketingowych jest promocja nowego modelu Motoroli wśród kobiet oraz inspiracja dla kupujących walentynkowe prezenty.

Zakupem mediów dla Motoroli zajmuje się dom mediowy The Media Insight Polska. Kampania internetowa została zrealizowana przez ARBOMedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek