"Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”

A1 Agencja Reklamowa, działając we współpracy z międzynarodową agencją Nexxus, rozpoczyna badania rynku pod hasłem "Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Podobne badania prowadzone będą przez sieć agencji Nexxus w całej Europie wśród firm, których działalność zorientowana jest na eksport.

Powód?  Europa staje się rynkiem bardzo trudnym, coraz bardziej złożonym, a jej wielokulturowe społeczeństwo wymaga elastyczności  przy planowaniu strategii marketingowej firm, chcących wejść ze swoją ofertą na ten rynek.

Europa oferuje firmom zorientowanym na eksport olbrzymie możliwości, lecz również przynosi olbrzymie zagrożenia, stąd też konieczne jest dążenie do lepszego wykorzystania potencjału firmy oraz eliminacji możliwie jak największej ilości błędów przy opracowywaniu strategii zaistnienia na nowych rynkach.

Badanie prowadzone będzie we współpracy z redakcją Marketingu przy Kawie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych