Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową

Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pod hasłem „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Błaszczykowski i Miss Polonia reklamują aplikację finansową

W ramach rozpoczętej właśnie kampanii wyprodukowane zostaną m.in. 6-sekundowe spoty z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej na social media oraz kanały własne mPay, a także banery display emitowane w serwisach horyzontalnych. W czerwcu wizerunek piłkarza pojawi się również w outdoorze – na nośnikach citylight billboard przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście oraz Wrocławiu. Współpracę zaplanowano do końca roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata.

- Kampania podzielona została na dwie warstwy: wizerunkową oraz edukacyjną. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki mPay, a także zmiana pozycjonowania w kierunku aplikacji towarzyszącej cyfrowemu stylowi życia wszystkich Polaków. Chcemy pokazać jej najważniejsze funkcje, wielowymiarowość i dopasowanie do potrzeb każdego z nas. Stale aktualizujemy ofertę wdrażając kolejne usługi, co buduje przewagę konkurencyjną, czyniąc aplikację jeszcze bardziej atrakcyjną dla użytkowników, których już teraz jest ponad 1.5 mln – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.

W warstwie edukacyjnej kampanii, której twarzą została Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej Milena Bilska, powstanie cykl 10 filmów opowiadających historię dziewczyny będącej w podróży, wykorzystującej nowoczesną technologię, która pozwala zaoszczędzić jej czas i skupić się na wyznaczonych zadaniach. Wszystkie odcinki utrzymane będą w stylu vlogowym, nawiązującym do UGC. Cechuje je lekka forma i pozytywny klimat, przyprawiony szczyptą humoru.

mPay wprowadza także nową identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółką podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana