MPG obroniło budżetu FagorMastercook

Dom mediowy MPG wygrał regionalny przetarg na obsługę mediową firmy FagorMastercook.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na medialny budżet producenta sprzętu AGD, oferującego na polskim rynku marki Mastercook i DeDietrich, MPG pokonał dom mediowy należący do struktury GroupM.

MPG (należący do Havas Media) od 2004 roku wspiera FagorMastercook w zakresie strategicznego doradztwa mediowego, planowania i zakupu mediów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały