MPM klientem Veneo

Producent sprzętu AGD, firma MPM powierzyła agencji Veneo komunikację na Facebooku i Instagramie, zgodnie z nowym hasłem przewodnim „Mój przyjaciel domu”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MPM klientem Veneo

Hasło „Mój przyjaciel domu” oraz nowa strategia komunikacji zaproponowane przez Veneo będą na profilu marki na Facebooku silnie wspierały działalność e-commercową firmy, łącząc ją z lifestylem. Komunikacja ma być kierowana do młodszej grupy odbiorców.

Veneo poprowadzi komunikację na profilach marki oraz kampanie Facebook Ads i Instagram Ads.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe