MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking

Agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym UniversalMcCann zakupiły dwa urządzenia umożliwiające prowadzenie badańśledzenia wzroku (eyetracking).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użycieminternetu, drugi - m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnychoraz badań opakowań.

- Obydwa urządzenia poszerzą ofertę firmy o badania z tzw. nurtuUser Experience, związane z odbieraniem marki przez konsumentóworaz użyteczności stron internetowych. Badania będą prowadzone wramach działu MRM Experience - mówi Małgorzata Olszewska, prezesMRM Worldwide Polska.

W Universal McCann badaniami eyetracking zajmie się AnnaNiemczyk - senior research analyst, która jest odpowiedzialna takżeza prowadzenie badań trackingowych (atrybuty i świadomość marek,reklama) oraz pracuje przy nowym projekcie badań - wirtualnejetnografii.

W ramach zakupów została także podpisana umowa partnerska międzyfirmami Tobii ze Szwecji oraz grupą McCann Erickson.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski