MS Services wyodrębnia ofertę MS Connect

Agencja MS Services stworzyła markę MS Connect obejmującą usługi w zakresie trade i shopper marketingu. Brand zostanie wprowadzony na rynek w drugiej połowie września.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta MS Connect obejmuje akcje shopper marketingowe, programy motywacyjne, konkursy, loterie, promocje konsumenckie, a także badania w punkcie sprzedaży oraz kreację i produkcję materiałów POS. – Naszym celem jest opracowywanie skutecznych narzędzi promocji i komunikacji w MS Connect, a następnie ich realizacja poprzez nasze struktury terenowe – opisuje Jacek Szczepanowski, prezes zarządu MS Services. – Poprzez nową markę oraz jej wzmocnienie organizacyjne chcemy zwrócić uwagę klientów na nasze doświadczenia i kompetencje w shopper i trade marketingu – dodaje. Działem MS Services zajmującym się tymi segmentami marketingowymi kieruje Rafał Szwemberg.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe