MullenLowe MediaHub utrzymał obsługę mediową ING Banku Śląskiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub kontynuuje współpracę z ING Bankiem Śląskim dotyczącą obsługi jego budżetu mediowego. Agencja w finale przetargu pokonała agencje MEC i Value Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub utrzymał obsługę mediową ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów wiosną 2017 roku. W pierwszej jego fazie o budżet mediowy tej firmy walczyło sześć domów mediowych: PHD, Zenith, Dentsu Aegis, MEC, Value Media i MullenLowe. Ten ostatni bronił obsługi banku - pracuje dla niego nieprzerwanie od 2000 roku.

W finale przetargu znalazły się: MEC, Value Media i MullenLowe MediaHub, który ostatecznie pokonał dwóch pozostałych konkurentów.

Umowa pomiędzy ING Bankiem Śląskim a zwycięską agencją została zawarta na czas nieokreślony.

ING Bank Śląski był w 2017 roku liderem reklamowym wśród banków -na promocję w mediach tradycyjnych (bez internetu) przeznaczył 101,1 mln zł, czyli 4 proc. mniej niż w 2016 roku (dane cennikowe netto bez rabatów, Kantar Media).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu