MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę medialną, promocyjną i informacyjną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Pokonał w nim 8 innych agencji, w tym m.in. PHD Media Direction, Media Group, MSL, Komunikację Plus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Przetarg dotyczył obsługi budżetu w wysokości 10,82 mln zł. Oferty w nim złożyły agencje: Komunikacja Plus (z ceną 4,2 mln zł), Keino Grupa (z ceną 4,1 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 3 mln zł), Media Group (z ceną 3,7 mln zł), agencja reklamowa dsk (z ceną 3,6 mln zł), PHD Media Direction (z ceną 3,32 mln zł), Effective Media Solutions (z ceną 3,1 mln zł) oraz konsorcjum agencji MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw (z ceną 3,2 mln zł) a także agencja MSL. Ta oferta nie została otwarta - jak podaje instytucja, była zaszyfrowana i nie można jej było otworzyć.

O wyborze MullenLowe MediaHub zadecydowała przede wszystkim strategia mediów oraz zrozumiecie celów kampanii, w dalszej kolejności także doświadczenie zespołu i zaproponowane warunki finansowe.

Agencja będzie odpowiedzialna za działania w telewizji, radiu, mediach lokalnych oraz w knternecie, w tym kampaniena platformach społecznościowych i SEO. Będzie pracować dla NFOŚiGW do grudnia 2021 roku.

Zespół dedykowany do obsługi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie kierowany przez Agnieszkę Hydzik, media manager MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję