Multi energia w nowym Multi Power'ze

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W lipcu 2003 rozpoczęto działania wspierające nowy energy drink multiPower. Kampania ma charakter BTL. Podstawowym zadaniem działań promocyjnych jest budowanie image marki i motywacja sprzedawców.

Produkt jest promowany w regionach turystycznych (sprzedaż bezpośrednia połączona z degustacjami, akcje plażowe) Działania BTL wspiera kampania radiowa (stacje regionalne).

Kontynuacją akcji oudoorowych będzie przeniesienie promocji MultiPower do klubów (promocja marki podczas imprez klubowych).

multiPower jest pierwszym energy drinkiem o wzbogaconej formule. multiPower nie jest dostępny w dużych sieciach handlowych. Marka prowadzi politykę dystrybucji selektywnej i sprzedaży bezpośredniej producent-klient.

Wszystkie prace nad marką (przygotowanie koncepcji marki, projekt opakowania oraz działań wprowadzających produkt na rynek i budujących markę) powierzono agencji Martis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową