Multikino: 12,34 mln zł zysku netto w 2010 r., wzrost o 29 proc.

Zysk netto spółki Multikino wyniósł 12,34 mln zł w 2010 r., poinformowała spółka w komunikacie. Oznacza to, że wynik operatora kin poprawił się o 29,2% w stosunku do poprzedniego roku.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Wyniki Multikina w 2010 roku udowadniają, że nasza strategia zakładająca umacnianie pozycji lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rozrywki, rozwój oferty w zakresie wyświetlania treści alternatywnych i organizacji wydarzeń specjalnych oraz dalsze wykorzystywanie wzrastającego potencjału polskiego rynku przynosi wymierne efekty nawet w obliczu zdarzeń wpływających na spadek frekwencji na seansach filmowych" - powiedział prezes Piotr Zygo.

Spółka podała, że w 2010 r. sprzedała 8,987 mln biletów kinowych, co stanowi spadek o 8,1% r/r. Jednak przychody ze sprzedaży biletów utrzymał się na praktycznie niezmienionym poziomie (169,3 mln zł wobec 171,2 mln zł przed rokiem). Było to możliwe dzięki wzrostowi ceny biletów o 7,7% do 18,84 zł.  Wyższa średnia cena biletów na seanse filmowe wiąże się ze wzrostem średniej ceny biletów na seanse 2D oraz rosnącą popularnością filmów 3D, dla których ceny biletów są wyższe.

"Rok 2010 był kolejnym udanym rokiem dla branży kinowej w Polsce, choć żałoba narodowa po katastrofie smoleńskiej oraz wiosenne powodzie w oczywisty sposób wpłynęły na spadek frekwencji na seansach filmowych w pierwszej połowie roku. Pomimo niższej liczby sprzedanych biletów zwiększyliśmy przychody z działalności kinowej, która jest naszą podstawową działalnością generując ponad 95% skonsolidowanych przychodów Grupy. Na uwagę zasługują wysokie wzrosty przychodów z reklamy oraz przychodów z wyświetlania treści alternatywnych i organizacji wydarzeń specjalnych sięgające odpowiednio 63% i 21%. Dzięki elastycznemu reagowaniu na sytuację rynkową i dbałości o koszty, zanotowaliśmy również znaczącą poprawę wskaźnika EBITDA i zysku netto" -  powiedział wiceprezes zarządu d/s finansowych i inwestycji spółki Multikino Paweł Świst.

GRUPA MULTIKINO – WYNIKI SKONSOLIDOWANE

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background
Komentarze (0)
przemas2333
12 lat temu

ATM Rozrywka,Najlepszy program z serialami komediowymi,zaraz obok Polsat 2!!!!!!!!!

widz,któremu również przyśnił się Jan Woronicz
12 lat temu

Przystanek Alaska kultowy serial nadawany o godz 10.35 lub 1.40 w nocy- żenada. Myślałem ,że TVP Seriale będzie nadawać seriale emitowane kiedyś na antenach TVP.Niestety póki co,mamy powtórki powtórek i po zakończeniu powtórki ,kolejną powtórkę. Uwielbiam Ranczo i chętnie oglądam powtórki,jednak bez przesady.Podobnie z innymi produkcjami. Może warto wyemitować DR.QUINN,DOTYK ANIOŁA czy KROK ZA KROKIEM!!!!!!! TVP Seriale czy TVPowtórki.

xxx
12 lat temu

Niech ich ch%j strzeli! Najpierw mi skur@ysyny usunęli Kino Polska Muzyka, a teraz pozbyli się jedynego chyba normalnego kanału informacyjnego - TVR. Najwyraźniej w tym kraju mało kogo obchodzą informacje rolnicze, no bo co? Ważniejsze są jakieś odmóżdżające kretynizmy z rodziny MTV bądź błazenada powtórek powtórek powtórkami zapętlonymi przez UD-ecką szajkę pod kryptonimem "TVP Seriale".

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo