Multimedia Polska: 22,27 mln zł zysku netto, wzrost o 152 proc.

Spółka Multimedia Polska, dostawca telewizji kablowej, usług głosowych oraz dostępu do internetu, miała 22,27 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2009 roku wobec 8,84 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

masz / isb / RR
masz / isb / RR
Udostępnij artykuł:

Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 29,88 mln zł wobec 23,90 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 137,92 mln zł wobec 125,22 mln zł rok wcześniej.

Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 64,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 50,27 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 526,32 mln zł wobec 475,44 mln zł.

W ujęciu jednostkowym, w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 53,11 mln zł zysku netto wobec 70,56 mln zł zysku rok wcześniej.

 

 - Wyniki za ostatni kwartał 2009 r. wyraźnie świadczą o powrocie spółki na ścieżkę szybkiego wzrostu. Szczególne powody do zadowolenia dają osiągnięte wyniki EBITDA oraz zysk netto. Z pewnością to dobre informacje dla naszych akcjonariuszy, które potwierdzają słuszność działań restrukturyzacyjnych prowadzonych w poprzednich miesiącach. Uzyskujemy znaczące oszczędności zarówno po stronie kosztów wewnętrznych (sprzedaż i marketing), jak i związanych z wydatkami zewnętrznymi (interkonekt, pasmo) - mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska. - Dobre wyniki, które osiągnęliśmy w ostatnim kwartale, potwierdzają, że jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do powrotu koniunktury na rynek szerokorozumianej rozrywki domowej i telekomunikacji – dodaje.

masz / isb / RR
Autor artykułu:
masz / isb / RR
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia