Mumio i bałwan w świątecznej kampanii Plusa (wideo)

Wystartowała kampania reklamującą świąteczną promocję w sieci Plus.Akcja z udziałem kabaretu Mumio przebiega pod hasłem "Bałwan gorącopoleca".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Plusa reklamuje telefony i stawkę 29groszy za minutę połączenia dostępne w świątecznej ofercie tejsieci. W telewizyjnym spocie występują członkowie kabaretu Mumio,prowadząc charakterystyczną dla poprzednich reklam tej markiabsurdalną rozmowę. Natomiast w layoutach najważniejszy jestwizerunek bałwana, który pojawia się też w spocie.

Akcja pod hasłem "Bałwan gorąco poleca" od 13 listopada jestprowadzona w telewizji (TVN, Polsat, TVP, stacje tematyczne), radiu(RMF FM, Radio Zet, stacje lokalne), prasie (główne dzienniki,m.in. Gazeta Wyborcza, Super Express; tygodniki, m.in. Newsweek),internecie (m.in. onet.pl i gazeta.pl), a także w punktachsprzedaży (materiały BTL).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 grudnia - przygotowałyagencje reklamowe PZL (ATL) i Opus B (BTL), natomiast planowaniem izakupem mediów zajmuje się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski