Murator uruchomił kolejny serwis e-commerce

Supertanio.pl to trzeci internetowy serwis sprzedażowy, uruchomiony w tym roku przez wydawnictwo Murator.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Nowa platforma skierowana jest do czytelników „Super Expressu”. Asortyment oferowany w supertanio.pl ma być – zgodnie z zamysłem - zawsze związany z sezonowym wydarzeniem, np. pierwszą komunią, majowym weekendem czy grillowaniem i zmienia się w cyklu siedmiodniowym. Produkty sprzedawane w danym tygodniu w supertanio.pl są prezentowane i polecane w ukazującym się w soboty dodatku do „Super Expressu” - „Super Poradniku”, w serwisie SE.pl oraz na łamach głównych wydań dziennika od wtorku do piątku.

Uruchomienie nowego projektu wspiera promocja w telewizji (Polsat, TVN), w radiu Eska oraz w serwisach internetowych należących do Muratora.

W lutym 2010 roku Murator otworzył swój pierwszy branżowy pasaż internetowy - zakupy.wymarzonyogrod.pl, będący platformą sprzedaży produktów ogrodowych, a następnie zakupy.muratordom.pl, umożliwiający porównanie i zakup produktów z branży budowlano-wnętrzarskiej. Według informacji Wirtualnemedia.pl, jeszcze przed wakacjami wydawnictwo planuje wdrożenie kolejnych projektów związanych z handlem w sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?