Spożywcza marka Mutti klientem Solski Communications

Solski Communications rozpoczęło współpracę z firmą Mutti, produkującą żywność z włoskich pomidorów, m.in. pulpę, passatę czy koncentrat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spożywcza marka Mutti klientem Solski Communications

Solski Communications prowadzi dla Mutti działania na polskim rynku. Obejmują one komunikację w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie). Agencja zajmie się też prowadzeniem półrocznej kampanii z influencerami.

Działaniami w mediach społecznościowych z ramienia agencji zajmuje się Basia Lipińska, managerka w dziale digital.  Współpracę z influencerami koordynuje Anna Piątkowska-Wełyczko, senior managerka w dziale Brand.

Klient samodzielnie zgłosił się do agencji z zapytaniem ofertowym. Umowę podpisano do końca 2023 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej