„Na dobre i na złe”: nowa pora emisji i ... przybyło milion widzów

„Na dobre i na złe” po pierwszych trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi o prawie milion widzów więcej niż rok wcześniej, gdy produkcję nadawano w inny dzień. Serial daje też TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków rozpoczętego właśnie sezonu serialu „Na dobre i na złe” wyniosła 5,45 mln osób, co przełożyło się na 35,50 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 31,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. serial nadawany jest w środy o godz. 20.40.

Obecne epizody „Na dobre i na złe” ogląda o 840 tys. widzów więcej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r., gdy nadawano go w piątki o 20.10. Znacząco wzrosły także jego udziały w rynku. Bowiem rok temu w trzech pierwszych tygodniach września br. oglądalność „Na dobre i na złe” w piątki wyniosła 4,61 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 31,49 proc. i 24,50 proc.

TVP2 w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest liderem rynku. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze „Ligi Mistrzów” i osiąga już tylko 16,61 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11- Wydział Śledczy”; 11,76 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 8,84 proc.). Także i wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) Dwójka jest bezkonkurencyjna, ale już tutaj Polsat jest trzeci przed TVN.

grafika

Widownia „Na dobre i na złe” odcinek po odcinku

 Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych