„Na językach” Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów

Nowy program TVN o show biznesie „Na językach” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,21 mln widzów. Magazyn daje TVN dopiero trzecie miejsce w rynku, ale wygrywa z TVP2.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Magazyn „Na językach” nadawany jest na antenie TVN w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 3 lutego br. Średnia widownia pierwszych trzech odcinków show wyniosła 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 10,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą oglądalnością cieszył się trzeci odcinek show, pokazany 17 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln widzów.

W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku program obniżył nieco widownię niedzielnego pasma między 22.00 a 23.00. Rok wcześniej stację w tym paśmie oglądało bowiem 1,29 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 11,25 proc. oraz 13,01 proc.

TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas filmy fabularne, co daje jej 17,80 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (serial „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku 7”; 15,29 proc.). Za TVN spośród głównych stacji plasuje się tylko TVP2 (serial „Głęboka woda” oraz magazyn „Kocham kino”; tylko 3,65 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt” (więcej na ten temat).

Widownia magazynu „Na językach”

Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style