„Na językach” z Agnieszką Szulim od 3 lutego w TVN

„Na językach” - taki tytuł nosić będzie nowy program TVN o show biznesie, który poprowadzi Agnieszka Szulim - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Cotygodniowy magazyn, realizowany we współpracy z dziennikiem „Fakt”, zadebiutuje 3 lutego br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Program ma być podsumowaniem tygodnia w show biznesie. Nagrywany będzie w multimedialnym newsroomie „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), gdzie Agnieszka Szulim rozmawiać będzie o wydarzeniach ze świata gwiazd razem z zaproszonymi gośćmi. Będą to głównie dziennikarze, w tym zawsze jedna osoba z TVN i jedna z "Faktu".

Poza tym w każdym wydaniu „Na językach” pojawi się wywiad Agnieszki Szulim ze znaną osobą. Resztę programu wypełnią zrealizowane m.in. podczas imprez materiały tematyczne dotyczące różnych zjawisk i osób ze świata show biznesu. 

Producentem magazynu jest Remik Maścianica, w przeszłości m.in. szef „Dzień dobry TVN". Za kształt programu odpowiadają też Marek Zalewski i Tomasz Kleyff.

„Na językach” nadawane będzie w niedziele o godz. 22.00. Liczący ponad 40 minut program zadebiutuje na antenie TVN 3 lutego br.

Magazyn będzie jedną z trzech wiosennych nowości TVN obok dwóch seriali paradokumentalnych - "Szpitala" (dowiedz się więcej) i "Kocham.Enter" (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK