Na premierę Apple Watch do sklepów trafi 5 mln jego egz.

Szykując się do premiery zegarka Apple Watch koncern Apple zamówił pierwszą partię ponad 5 mln sztuk tych urządzeń. Połowa z nich to podstawowa wersja Apple Watch Sport.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Po kilkukrotnym przekładaniu daty wprowadzenia na rynek nowego inteligentnego zegarka Apple Watch koncern Apple ustalił ostatecznie jego premierę na kwiecień 2015 r.

Według doniesień dziennika „The Wall Street Journal” przygotowując się do debiutu Apple zamówił u swoich azjatyckich dostawców pierwszą partię zegarków w ilości od 5 do 6 mln sztuk.

Połowę urządzeń z pierwszej dostawy mają stanowić podstawowe modele urządzenia o nazwie Apple Watch Sport, których cena została ustalona na 349 dol. za sztukę. Pozostała część to modele Apple Watch ze środkowej półki cenowej oraz najdroższe egzemplarze Apple Watch Edition sprzedawane w kopertach z 18-karatowego złota. Ich cena w najbardziej zaawansowanej wersji ma sięgać kwoty 4 tys. dol. (więcej informacji tutaj). Mają one zostać skierowane głównie na rynek chiński, gdzie produkty Apple cieszą się w ostatnim okresie dużym powodzeniem.

Apple odmówił oficjalnego komentarza w sprawie zamówień nowych zegarków, jednak WSJ opierając się na swoich źródłach podaje, że po premierze Apple Watch, w kolejnych kwartałach 2015 r. koncern będzie dostarczał do sprzedaży ok. 1 mln urządzeń miesięcznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"