Nadawca RMF Maxxx i Radia Gra: przychody 20 proc. w górę, 5 mln zł zysku

W ub.r. spółka Multimedia (należy do Grupy RMF) nadająca rozgłośnie RMF Maxxx i Radia Gra zanotowała wzrost przychodów o 19,7 proc. do 32,92 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,22 do 5,05 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W sprawozdaniu złożonym w KRS spółka Multimedia wzrost swoich przychodów uzasadnia wzrostem słuchalności RMF Maxxx, nadawanego na podstawie 22 koncesji lokalnych. - W 2019 roku stacje te osiągnęły rekordowe roczne wyniki pod względem zasięgu dziennego (1,9 mln osób, wzrost o 11 proc.), zasięgu tygodniowego (9,1 mln, wzrost o 5%) i udziału w czasie słuchania (4 proc., wzrost o 8 proc.). W niektórych miesiącach sieć miała więcej słuchaczy dziennie niż Program 1 PR oraz Program 3 PR - podkreślono w raporcie.

Według badania Radio Track w całym ub.r. udział RMF Maxxx w rynku słuchalności wynosił 3,9 proc., wobec 3,4 proc. rok wcześniej. Multimedia nadaje też Radio Gra emitowane w Toruniu i Wrocławiu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nadawca-rmf-classic-wyniki-finansowe-2019rok-wzrost-wplywow-o-19-proc-i-1-7-mln-zl-zysku,7170518773827201a ##

Firmę w zakresie sprzedaży oferty reklamowej obsługuje jej właściciel Grupa RMF. W ub.r. przychody sprzedażowe od Grupy RMF wyniosły 26,4 mln zł, natomiast od Wydawnictwa Bauer (oferujące sprzedaż reklam w RMF Classic w pakiecie z jego tytułami prasowymi) - 4,61 mln zł.

grafika

88 pracowników, koszty wzrosły o 19 proc.

Wydatki operacyjne spółki Multimedia zwiększyły się rok do roku o 19,1 proc. - z 22,75 do 27,08 mln zł.

Nakłady na usługi obce poszły w górę z 12,79 do 13,83 mln zł, na wynagrodzenia - z 5,31 do 5,66 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zmalały z 1,37 do 1,21 mln zł. W ub.r. w firmie pracowało średnio 88 osób.

Koszty amortyzacji zwiększyły się z 499,8 do 527,2 tys. zł, zużycia energii i materiałów - ze 156,7 do 190,6 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - ze 155,7 tys. zł do 1,64 mln zł.

Na usługi od spółek powiązanych z nią Multimedia przeznaczyła 9,79 mln zł, z czego 6,16 mln zł poszło do Grupy RMF.

grafika

Wyraźnie wzrosły wyniki rentowności firmy. Zysk sprzedażowy poszedł w górę z 4,75 do 5,84 mln zł, zysk brutto - z 5,15 do 6,19 mln zł, a zysk netto - z 4,22 do 5,05 mln zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jedynka-pierwszy-raz-ponizej-5-proc-udzialu-w-sluchalnosci-a17-radio-maryja-i-radio-pogoda-tez-traca-w-gore-antyradio,7170755341530753a ##

W połowie czerwca Grupa RMF zdecydowała, że otrzyma w formie dywidendy cały zeszłoroczny zysk Multimedia

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe