Najchętniej kupowane w Polsce modele aut

Nadal najchętniej kupowanym w Polsce autem jest skoda fabia - podałw środę instytut Samar. We wrześniu, jako jedyny model na polskimrynku, fabia uzyskała wynik powyżej 1000 sprzedanych egzemplarzy iznalazła 1092 nabywców. Łącznie po trzech kwartałach tego rokufabię kupiło 12 718 klientów.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Na drugim miejscu we wrześniowym rankingu sprzedaży znalazła sięskoda octavia - 954 sprzedanych aut (wzrost o 6,8 proc. wporównaniu w wrześniem 2006), ford focus - 908 (+19,6 proc.), fiatpanda - 882 (+6,9 proc.), toyota yaris - 766 (+4,1 proc.), opelastra - 718 (+58,5 proc.), volkswagen passat - 584 (-11,9 proc.),toyota auris - 553, kia cee'd -502, fiat punto - 484 (-33,0proc.).

Po dziewięciu miesiącach roku najchętniej kupowane w Polscemodele samochodów to w kolejności: skoda fabia - 12 718 sztuk,(+5,8 proc.), toyota yaris - 9 232 (+26,5 proc.), skoda octavia - 8927 (+13,6 proc.), ford focus - 8 000 (+27,2 proc.), fiat panda - 6965 (-10,9 proc.), fiat punto - 6 639 (+11,9 proc.), vw passat - 5418 (+31,9 proc.), opel astra - 5 259 (+26,1 proc.), toyota corolla- 4 947 (-30,2 proc.), opel astra classic - 4 926 (-21,7proc.).

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"