Najstarszy dziennik w Malezji kończy z drukowaną wersją. Od grudnia będzie dostępny tylko online

„The Malay Mail”, najstarszy dziennik ukazujący się w Malezji zapowiedział koniec wydawania drukowanej wersji. Od 1 grudnia 2018 roku gazeta będzie dostępna wyłącznie w internecie. Przyczyną tej decyzji jest sukcesywny spadek sprzedaży dziennika w druku, efektem zmiany będzie restrukturyzacja wewnątrz wydawcy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

„The Malay Mail” istnieje na rynku od 1896 r. i obecnie jest najstarszym dziennikiem ukazującym się w Malezji. W przeszłości gazeta wielokrotnie zmieniała właściciela, obecnie jej wydawcą jest Redberry Sdn Bhd.

Według zapowiedzi Datuk Wong Sai Wana, redaktora naczelnego „The Malay Mail” od 1 grudnia br. tytuł przestanie się ukazywać w druku i będzie dostępny jedynie w wersji elektronicznej jako serwis internetowy.

Szefostwo dziennika ujawnia, że w ciągu ostatniej dekady dzienna sprzedaż tradycyjnej wersji „The Malay Mail” spadła z 60 do 10 tys. egzemplarzy, co pociąga za sobą mniejsze przychody nie pokrywające kosztów wydawania i druku gazety.

Według zapowiedzi wycofanie się wydawcy z druku pociągnie za sobą konieczność restrukturyzacji firmy, która dotknie ponad 50 pracowników w wydawnictwie liczącym 165 zatrudnionych. Osoby te otrzymają możliwość odejścia lub przekwalifikowania i pracy na innych niż dotąd stanowiskach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]