Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)

Pod hasłem "Pragnieniu trzeba pomóc" wystartowała kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+ - nowy produkt Nałęczowianki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Przestrzeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)

Marka Nałęczowianka wprowadza na rynek nowy produkt NAŁ+. To napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów cukru i substancji słodzących, za to wzbogacone o cenne składniki mineralne.NAŁ+ dostępne jest w trzech wariantach: z dodatkiem magnezu, cynku i potasu, które to wspierają odpowiednio aktywność, odporność oraz siłę organizmu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/naleczowianka-butelkah-w-polowie-z-plastiku-recykling,7170196408813697a ##

Launchowi nowości towarzyszy kampania prowadzona pod hasłem „Pragnieniu trzeba pomóc!”, przygotowana przez agencję Przestrzeń.

 

Działania obejmują animowany 15-sekundowy spot telewizyjny, za postprodukcję którego odpowiada Chimney Pot, a także promocję w internecie. Za szatę graficzną opakowań nowych produktów odpowiada Wyraz, studio projektowe stale współpracujące z Przestrzenią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały