Napoje Zbyszko w nowych opakowaniach od Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte Brand Design przeprowadziła redesign opakowań napojów marki Zbyszko. Zmieniono m.in. kształt wzorniczy butelek.

km
km
Udostępnij artykuł:
Napoje Zbyszko w nowych opakowaniach od Czteryczwarte

Redesign marki Zbyszko objął całe portfolio napojów gazowanych (3 owoce, Polo Cola i Tonic) oraz napojów niegazowanych (owocowych i Ice Tea).

Celem pracy nad 16 SKU było odświeżenie wizerunku i jednoczesne przesunięcie marki w kierunku segmentu mainstream.

W przypadku linii gazowanej zmniejszona została powierzchnia etykiety, a odświeżeniu uległ każdy aspekt projektu, począwszy od brandu "3" po wizualizacje owoców, mające podkreślać orzeźwiający charakter produktu.

grafika

Z kolei jeśli chodzi o linię niegazowaną, charakterystyczny kształt butelki ma wywoływać wrażenie wciskania dużego owocu do wewnątrz, symbolizując wyciskanie soku owocowego wprost do opakowania.

grafika

Redesign opakowań napojów marki Zbyszko został przeprowadzony przez agencję Czeryczwarte Brand Design w wyniku wygranego przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana