BeDigital wygrała przetarg na obsługę marki nasic

Firma M.C.M Klosterfrau Healthcare w drodze przetargu wybrała agencję BeDigital do stworzenia nowej komunikacji sprayu do nosa nasic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BeDigital wygrała przetarg na obsługę marki nasic
fot. Shutterstock.com

Agencja BeDigital stworzyła nową strategię marki, przygotowała i wyprodukowała materiały kreatywne, a także odpowiada za zakup i optymalizację mediów digitalowych. 

Nowa kampania aerozolu nasic, oprócz zwiększenia sprzedaży, ma za zadanie podkreślić dwuskładnikowość leku, który przyspiesza odblokowanie nosa i regeneruje jego błonę śluzową. Działania są prowadzone pod hasłem: „Odblokowuje nos, odblokowuje radość”.

Komunikacja bazuje na dwóch 30-sekundowych spotach - jeden prezentuje produkt dla dzieci, a drugi dla dorosłych. Produkcje wideo utrzymane są w konwencji humorystycznej opierającej się na zobrazowaniu idei blokowania nosa, wyrażonej szybą oddzielającą głównych bohaterów od normalnego, przyjemnego funkcjonowania. 

Firma Klosterfrau powierzyła krakowskiej agencji BeDigital opiekę nad czterema swoimi markami, oprócz nasic są to: neo-angin, junior-angin oraz Oyono.

 Firmy nie ujawniają szczegółów zakończonego przetargu.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek