NASK szuka domu mediowego do zakupu reklam w prasie

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) zaprasza domy mediowe do składania ofert na zakup powierzchni reklamowej w prasie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

NASK planuje kampanie prasowe, w ramach których będzie promować korzystanie z e-usług publicznych dostępnych online oraz zakładania Profilu Zaufanego, informować o e-usługach publicznych dostępnych poprzez stronę gov.pl oraz realizowanych z wykorzystaniem Profilu Zaufanego, a także edukować o sposobie korzystania z e-usług publicznych dostępnych online oraz na temat bezpieczeństwa w sieci internetowej.

Wybrany dom mediowym zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie na publikacji materiałów informacyjnych i edukacyjnych poświęconych obszarom kampanii: e-usługi publiczne oraz bezpieczeństwo w sieci. Zamówienia na zakup powierzchni prasowej będą realizowane w razie potrzeb NASK w tytułach przez niego wskazanych.

Państwowy Instytut Badawczy NASK (NASK) w partnerstwie z Ministerstwem Cyfryzacji (MC) realizuje projekt „Kampanie edukacyjno-informacyjne”, dofinansowany w ramach działania 3.4 POPC Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 („Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”).

Projekt obejmuje przeprowadzenie czterech ogólnopolskich kampanii mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców Polski w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych w następujących obszarach: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci i programowanie.

O wyborze zwycięzcy zdecydują następujące kryteria: w 76 proc. prowizja za pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowej w prasie (nie może być wyższa niż 25 proc.), a w 24 proc. - propozycja planu publikacji prasowych.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 19 kwietnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej