Naukowa Fundacja Polpharmy zatrudniła Heima PR

Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy (NFP). Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii obecności Fundacji w mediach społecznościowych, a także za wspieranie NFP w projektowaniu graficznym materiałów wykorzystywanych w komunikacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Naukowa Fundacja Polpharmy zatrudniła Heima PR
Monika Majcher, właścicielka Heima PR

Heima PR odpowiada za opracowanie i realizację strategii obecności Fundacji założonej przez Polpharmę w 2001 roku w mediach społecznościowych oraz pozycjonowanie ekspertów. W ramach współpracy agencja zajmuje się też projektowaniem graficznym materiałów wykorzystywanych w komunikacji.

W planach na 2024 roku jest komunikacja w mediach społecznościowych m.in.: konkursu na najlepsze projekty badawcze w naukach farmaceutycznych i medycznych, Nagrody i Medalu im. prof. Kaliszana czy autorskiego projektu szkoły dla najlepszych studentów kierunków lekarskich “Medical School of Your Future. Inwestuj w siebie!”.

Agencja pomoże też w komunikacji 4 planowanych debat eksperckich, poświęconych faktom i mitom dotyczącym antybiotyków, szczepionek, sterydów i statyn.

Za koordynację prac po stronie agencji odpowiada właścicielka Heima PR, Monika Majcher.

Misją Naukowej Fundacji Polpharmy jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę