NBCUniversal wprowadza nowy format reklamowy. Kody QR skanowane z ekranu telewizyjnego pozwalają na zakupy w sieci

Koncern NBCUniversal wprowadził nowy format reklamowy ułatwiający markom sprzedaż ich produktów. Widzowie mogą skanować z ekranów telewizorów kody QR, które prowadzą wprost na stronę sprzedawcy umożliwiając szybki zakup towarów promowanych w trakcie nadawanych programów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak poinformował należący do holdingu Comcast koncern NBCUniversal nowy format reklamowy nosi nazwę ShoppableTV. Polega on na tym że w wybranych momentach programów telewizyjnych na ekranie pojawiają się kody QR, które widz może zeskanować za pomocą swojego smartfona.

Skopiowany kod ma prowadzić bezpośrednio na internetową stronę konkretnej marki, na której można dokonać szybkiego zakupu wybranego produktu.

W komunikacie NBCUniversal zapewnia, że wprowadzony w poniedziałek format spotkał się z dużym zainteresowaniem odbiorców.

Według nadawcy w ciągu kilku minut dokonano tysięcy zeskanowań, które następnie doprowadziły do zakupów o wartości kilkuset tysięcy dolarów.

Zgodnie z zapowiedzią  ShoppableTV pojawią się w ofercie najbardziej rozpoznawalnych stacji koncernu, takich jak NBC, NBC Sports, Telemundo, Bravo czy CNBC.

Firma wyjaśnia, że nowy format daje duże nadzieje na zahamowanie spadku stopnia konwersji w reklamach telewizyjnych zapewniając reklamodawcom skuteczne narzędzie skracające drogę użytkownika od emisji do przejścia na stronę internetową i dokonania zakupu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat