Neon Shake promuje Work Service w social mediach

Agencja zatrudnienia Work Service rozszerzyła współpracę z Neon Shake Advertising o obsługę marki na Facebooku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Neon Shake promuje Work Service w social mediach

Neon Shake Advertising współpracuje z Work Service już od 1,5 roku. Do tej pory agencja zajmowała się obsługą reklamową. Obecnie prowadzi także profil klienta na Facebooku, dotychczas obsługiwany przez wewnętrzny dział firmy.

– Jako formę komunikacji zaproponowaliśmy edutainment, który skutecznie łączy rozrywkę oraz wiedzę dot. obecnego rynku pracy. Ten profil ma zbliżać markę z klientami oraz realizować strategię dopasowaną do obecnych realiów - mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake Advertising.

Zespół agencji zajmuje się strategią, tworzeniem treści, przygotowywaniem akcji kreatywnych, obsługą graficzną i moderacją. Za przygotowywanie treści odpowiadają Tomasz Kurek, Kamil Kuć i Przemysław Lorenc, a cały projekt koordynują account manager Magdalena Marcinkowska oraz digital strategy planner Maciej Dziedzic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet