Nescafe z loterią „Graj o roczną pensję”

Marka Nescafe (Nestle) zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”, w której nagrodą główną jest 100 000 złotych. Dodatkowo, na uczestników czeka 1300 natychmiastowych nagród pieniężnych.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Nescafe z loterią „Graj o roczną pensję”

Loteria trwa od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku i obejmuje szeroki asortyment produktów Nescafe. 

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z objętych promocją produktów Nescafe za minimum 7 zł i zarejestrować paragon na stronie internetowej loterii. Każde kolejne zgłoszenie zwiększa możliwość wygranej. Oprócz nagrody głównej, jaką jest 100 000 zł, uczestnicy mogą również wygrać 1300 nagród natychmiastowych – 100zł lub 50zł, wypłacanych za pośrednictwem systemu płatności BLIK.

W loterii biorą udział następujące produkty Nescafe (z wyłączeniem kaw Nescafe Dolce Gusto): Nescafe Classic, Nescafe Crema, Nescafe Rich Caramel oraz Nescafe Smooth Hazelnut, czyli kawy rozpuszczalne o smaku karmelu i o smaku orzecha laskowego, kawy rozpuszczalne premium Nescafe Gold i Nescafe Gold Barista, Nescafe Espresso oraz napoje kawowe Nescafe Barista Style, Nescafe 3in1 i 2w1. 

Każde zgłoszenie wymaga osobnego dowodu zakupu.

Loterię wspiera kampania, która obejmuje telewizję, kino, miejską przestrzeń publiczną, a także działania digital

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?