Nespresso przenosi obsługę reklamową z McCann do Leo

Marka Nespresso zdecydowała się powierzyć globalną obsługę reklamową agencji Leo, należącej do Publicis Groupe. Oznacza to koniec trwającej blisko dwie dekady współpracy z agencją McCann (IPG).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nespresso przenosi obsługę reklamową z McCann do Leo
kadr z reklamy Nespresso

W prowadzonym przeglądzie ofert miały też brać udział - wg ustaleń serwisu Adweek - agencje Ogilvy (WPP) i TBWA (Omnicom). 

W ostatnim czasie agencja McCann miała realizować pojedyncze projekty dla Nespresso, a na ten rok nie miała już zaplanowanych żadnych realizacji dla tego brnadu. 

Chociaż Nespresso nie będzie już współpracować z agencją nad flagowymi reklamami, będzie współpracować z agencjami McCann Worldgroup i IPG w innych rolach, w tym z FutureBrand, UM, Weber Shandwick i MRM.

– Jesteśmy niesamowicie dumni, że mogliśmy współpracować z tą kultową marką kawy, aby przekształcić ją w globalny fenomen. Od bardzo udanej współpracy z George'em Clooneyem po moc platformy "Nespresso What else?", nasze partnerstwo zaowocowało pracą, która zbudowała nową markę kawy premium na całym świecie – powiedział serwisowi Adweek rzecznik McCann. – Życzymy marce wszystkiego najlepszego w kolejnym rozdziale i z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszego silnego partnerstwa na wiele innych sposobów, w jakie wspieramy firmę.

Agencja McCann obsługiwała reklamowo markę Nespresso od 19 lat. W 2006 roku przygotowała dla niej “What Else?” - pierwszą globalną kampanię Nespresso. Praca ta zapoczątkowała wieloletnią rolę George'a Clooneya jako ambasadora marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe