Nespresso wybiera w przetargu AF.agency

Producent kawy Nespresso rozstrzygnął przetarg na działania e-commerce dla marki, w którym zwyciężyła agencja digitalowa AF.agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nespresso wybiera w przetargu AF.agency

AF.agency zajmie się m.in. prezentacją towarów marki w sieci i całościową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy Nespresso. Pierwszy etap prac obejmie strony sklepów RTV Euro AGD i OleOle! Agencja odpowiedzialna będzie też za przeprowadzenie audytu oraz optymalizację konwersji brandu.

Po stronie agencji za projekt odpowiada jest Maciej Raczak, account director.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?