Netflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje

Od marca br. działania w obszarze komunikacji i PR Netfliksa w Polsce wspierają agencje K+PR oraz Bosko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Platforma zdecydowała się zakończyć współpracę z agencją MSL, która od ośmiu lat obsługiwała serwis w Polsce.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Netflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje
fot. Shutterstock.com

- Przeprowadziliśmy wielomiesięczny, dwuetapowy przetarg i zmiana jest jego wynikiem - informuje Wirtualnemedia.pl Adam Malczak, PR Manager Netfliksa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Agencja K+PR odpowiada za prowadzenie biura prasowego jako pierwszego punktu kontaktu dla mediów oraz działania związane z promocją filmów i seriali. Agencja Bosko będzie z kolei wspierać Netflix w realizacji kampanii komunikacyjnych wybranych produkcji.

Netflix w Polsce działa od 2016 r. i wtedy też zaczął współpracę z agencją MSL. Odpowiadała ona za event lanunchujący serwis, który miał miejsce we wrześniu 2016 r. Wtedy do Polski przyleciał Reed Hastings, szef i współtwórca Netfliksa. 

Z danych Mediapanel wynika, że w lutym br. serwis odwiedziło 10,69 mln polskich internautów, zapewniając 36,02 proc. zasięgu i spędzając średnio po 5 godzin, 31 minut i 19 sekund. Udział witryny w łącznym czasie korzystania z platform ze streamingiem wideo wyniósł 52,46 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"