Netflix testuje losowe wybieranie treści w aplikacji mobilnej

Netflix wprowadził w ramach testów nową funkcję pozwalającą użytkownikom na losowe wybieranie odcinków seriali dostępnych w bibliotece serwisu. Nowa opcja jest dostępna w ograniczonym zakresie jedynie w aplikacji na Androida, nie wiadomo kiedy zostanie wprowadzona do powszechnego użytku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Netflix testuje losowe wybieranie treści w aplikacji mobilnej

Nowa funkcja testowana obecnie przez Netflix została dostrzeżona przez Android Police, serwis nie potwierdził oficjalnie prac nad tego typu rozwiązaniem.

Losowe odtwarzanie odcinków pojawia się w głównym oknie aplikacji w sekcji polecającej użytkownikowi popularne seriale, funkcja jest także obecna na ekranie po zakończeniu emisji konkretnego odcinka. Dzięki temu internauci mogą szybko rozpocząć odtwarzanie treści zdając się w pełni na algorytm zarządzający Netfliksem.

grafika

Netflix nie skomentował pojawienia się nowej funkcji, nie wiadomo zatem jaki klucz decyduje o doborze odcinków dla poszczególnych użytkowników. Wiadomo jedynie że opcja jest dostępna w ograniczonym zakresie jedynie w mobilnej aplikacji Netfliksa przeznaczonej do systemu Android. Nie ma żadnych dokładniejszych informacji na temat możliwości szerokiego udostępnienia użytkownikom możliwości losowego odtwarzania treści.

W pierwszym kwartale 2019 roku Netflix zwiększył przychody o 22 procent, a zysk netto serwisu osiągnął kwotę 344 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"