Netguru przejmuje zespół agencji 7ninjas

Spółka technologiczna Netguru przejęła 12-osobowy zespół agencji 7ninjas, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania na zamówienie (custom software development). Dotychczasowa siedziba 7ninjas w Rzeszowie również wchodzi w struktury Netguru, stając się dziewiątym biurem firmy w Polsce. Kwoty transakcji nie ujawniono.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netguru przejmuje zespół agencji 7ninjas
Marek Talarczyk, CEO Netguru

7ninjas powstała w 2015 r. i specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania na zamówienie, w tym aplikacji mobilnych i przeglądarkowych. Agencja pracowała z takimi klientami, jak Nike, Dior, Alcatel czy Y Combinator.

Założyciele 7ninjas, Vadym Petrychenko i Eugene Malinin, odchodzą z zespołu, będą angażować się w inne projekty. Malinin przez trzy miesiące będzie wspierać w Netguru integrację obu zespołów.

- Doświadczenie i kompetencje, a także ludzie tworzący zespół 7ninjas, doskonale wpisują się w naszą strategię rozwoju - komentuje Marek Talarczyk, CEO Netguru.

Netguru to działająca od 2008 roku polska spółka akcyjna oferująca usługi doradztwa, tworzenia oprogramowania oraz projektowania produktów cyfrowych. Obecnie firma zatrudnia ponad 600 osób pracujących w jednym z siedmiu biur lub zdalnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu