Netia wprowadza internet bez limitu szybkości

Netia wprowadzi 14 kwietnia ofertę na dostęp do internetu bez limitu szybkości (zgodny z możliwościami łącza) w umowie na czas nieokreślony. Usługa będzie wprowadzona w pakiecie z usługą telefonii stacjonarnej.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Naszym celem jest pozycja lidera z pozyskiwaniu nowych klientów dostępu do internetu" - powiedział Grzegorz Esz, członek zarządu Netii na konferencji prasowej. Dodał, że obecnie ten udział kształtuje się na poziomie 30% nowych przyłączeń.

"Nasza nowa oferta to zmiana filozofii i reguł na rynku" - dodał Esz. Spółka zaoferuje dostęp do intenetu w najwyższej dostępnej szybkości na łączu abonenta i usługę telefonu stacjonarnego z nielimitowanymi rozmowami na inne krajowe telefony stacjonarne w cenie 99,90 zł miesięcznie. Umowa ma być bezterminowa, a zatem klienta obowiązuje tylko miesięczny okres wypowiedzenia.

Spółka podała, że w zależności od technologii, pakiet jest oferowany przez okres do sześciu miesięcy, za połowę ceny.

W oficjalnej prognozie Netia podaje, że na koniec tego roku ma mieć 780-800 tys. klientów usług szerokopasmowych wobec 690,247 tys. na koniec zeszłego roku. Esz nie chciał powiedzieć, czy nowa oferta i strategia cenowa wpłynie na zmianę tego celu.

Równocześnie ze startem oferty spółka uruchomi nową stronę internetową połączoną z e-sklepem wzorowanym na Apple Store i Android Market. Klienci, w tym biznesowi, będą mogli wykupywać w nim usługi, za które zapłacą razem z fakturą Netii.

Wprowadzeniu oferty ma towarzyszyć intensywna kampania reklamowa.

W całym 2010 roku spółka miała 263,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 88,70 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1569,30 mln zł wobec 1505,87 mln zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały