Network PR dla firmy Tymbark

Network PR odpowiada za kompleksowe działania public relations związane z kampanią edukacyjną '5 razy dziennie warzywa i owoce' zorganizowana przez firmę Tymbark.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii komunikacji do różnych grup docelowych.

Do obsługi tego projektu Agencja Network PR została wyłoniona na drodze konkursu.

Z badań przeprowadzonych przez specjalistów z zakresu żywienia wynika, że  zaledwie 5% Polaków zjada pięć porcji owoców i warzyw dziennie. Bardzo słabo wypadamy również na tle innych krajów europejskich, jeśli chodzi o spożycie tych produktów.

Kampania „5 razy dziennie warzywa i owoce” ma na celu propagowanie wśród Polaków spożywania co najmniej pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, jak również edukację w zakresie właściwych nawyków żywieniowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski