NFZ wyda 2 mln zł na kampanię o szkodliwości cukru

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia zaplanowana na wrzesień br. kampanię społeczną w internecie o szkodliwości nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia. Wyda na nią ok. 2 mln zł. Szuka agencji do jej realizacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NFZ wyda 2 mln zł na kampanię o szkodliwości cukru
fot. Shutterstock.com

Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy przygotowania i realizacji w internecie społecznej kampanii pokazującej, jak szkodliwe dla zdrowia może być nadmierne spożywanie cukru. Wybrana w nim agencja zajmie się  m.in. opracowaniem kreacji reklam, scenariuszem i produkcją spotu wideo, działaniami w social mediach.

Agencje mają zaledwie 2 tygodnie na przygotowanie ofert do przetargu. NFZ tłumaczy, że skrócił termin składania ofert w związku z pilną potrzebą udzielenia zamówienia, co wynika z konieczności realizacji akcji we wrześniu br. ze względu na specyfikę grupy docelowej i maksymalizację efektów kampanii.

Budżet kampanii wynosi ok. 2 mln zł. Przetarg trwa do 21 sierpnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej