Nieagencja nowym klientem PR Calling

Nieagencja dołączyła do grona klientów PR Calling.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nieagencja nowym klientem PR Calling

W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Nieagencji i jej kompleksową egzekucję.

Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiadają Marta Tyszer, PR & communication manager oraz Marta Święcicka, senior PR & communication consultant.

Twórcami Nieagencji są Bartosz Wilim i Marcin Żukowski w 2019 roku. Firma specjalizuje się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe