Nielsen wprowadza narzędzie Local Nielsen Media Impact

Nielsen ogłosił wprowadzenie w Stanach Zjednoczonych nowego narzędzia Local Nielsen Media Impact. Dzięki temu, że wykracza poza podstawowe dane demograficzne, ma dokładniej mierzyć lokalną widownię telewizyjną i radiową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nielsen wprowadza narzędzie Local Nielsen Media Impact

Local Nielsen Media Impact ma bazować na wiedzy Nielsen Scarborough. Będzie mierzyć zasięg, częstotliwość i powielanie w różnych mediach.

Nowe narzędzie ma zapewnić pomiar lokalnej telewizji i radia razem i osobno. Kupujący media, reklamodawcy i właściciele mediów będą mogli dotrzeć do 25 lokalnych liczników osób lub LPM, które mierzą, w jakim kanale jest odbierana telewizja i kiedy, w wyznaczonych obszarach rynkowych (DMA).

Nielsen od kilku lat pracuje nad tym, by móc zaoferować dodatkowe informacje w sytuacji, kiedy zmieniają się nawyki oglądania telewizji. W maju rozpoczęto mierzenie wyświetleń w YouTube na poziomie lokalnym, w czerwcu we współpracy z Comcast zmierzono reklamy VOD i OTT, a w lipcu rozszerzono współpracę ze Snapchatem, aby zapewnić lepszy wgląd w dane odbiorców, w tym dane o zakupach offline.

"Lokalne narzędzie Nielsen Media Impact umożliwia skuteczne podejmowanie decyzji o tym, gdzie i kiedy przyciągać widzów treściami i reklamami na poziomie lokalnym" – poinformował Nielsen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?