Niestandardowa kampania ING Banku Śląskiego

21 lutego w warszawskiej edycji dziennika Metropol pojawią się reklamy wyłącznie jednego klienta - ING Banku Śląskiego.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Cała dostępna powierzchnia reklamowa tytułu została wykorzystana przez ING Bank Śląski, który reklamuje walory swojego kredytu hipotecznego. Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na połączeniu tytułów artykułów bieżącego wydania Metropolu z layoutem reklam.  Przygotowanie tego typu kampanii wymaga ścisłej współpracy zarówno klienta, domu mediowego jak i redakcji gazety.

­– Projekt został zrealizowany wyłącznie z dziennikiem Metropol – gazetą, która niejednokrotnie była pionierem w tworzeniu niestandardowych form reklamy – powiedziała Anna Olszewska, group account director domu mediowego Pan Media Western, odpowiedzialna za przygotowanie i zlecenie kampanii.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe