Nissan w kampanii pomaga kobietom w Arabii Saudyjskiej uczyć się prowadzić samochód (wideo)

Koncern motoryzacyjny Nissan rozpoczął w Arabii Saudyjskiej kampanię reklamową, którą chce pomóc kobietom z tego kraju w nauce jazdy samochodem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nissan w kampanii pomaga kobietom w Arabii Saudyjskiej uczyć się prowadzić samochód (wideo)

Władze Arabii Saudyjskiej jesienią ub.r. zdecydowały, że od połowy br. kobiety mieszkające w tym kraju mogą prowadzić samochód. Fakt ten w swojej najnowszej komunikacji wykorzystuje firma motoryzacyjna Nissan. W spocie najpierw pokazuje kobiety, które dzielą się swoimi opiniami na temat prowadzenia samochodu. Większość z nich przyznała, że lubią jeździć samochodem i chciałyby być kierowcami, jednak obawiają się tego, co o tym pomyśle sądzą ich rodziny.

W reklamie firma zaprasza więc te kobiety na specjalne lekcje jazdy. Nie będą ich jednak uczyć zawodowi instruktorzy jazdy. Nissan chce (i również pokazuje to w reklamie), by w tej roli wystąpili mężowie tych kobiet. Ma to podkreślić wsparcie rodziny dla tych kobiet, które chcą zostać kierowcami.

Jak podaje Nissan, spot ma zachęcić kobiety i ich rodziny, a także wzmocnić przesłanie: „gdy nadejdzie ten czas, decyzja o prowadzeniu samochodu będzie całkowicie Twoja”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę