Szybko lot promuje 20 GB internetu w ofercie nju mobile z rachunkiem dla dwóch numerów (wideo)

W nowej kampanii oferty nju mobile (należącej do Orange Polska) reklamowana jest oferta z rachunkiem dla dwóch numerów. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy&Mather i dom mediowy Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Szybko lot promuje 20 GB internetu w ofercie nju mobile z rachunkiem dla dwóch numerów (wideo)

W animowanym spocie brand hero nju mobile razem ze swoją przyjaciółką lecą samolotem symbolizującą ofertę z rachunkiem dla dwóch numerów.

Kampania podkreśla, że w ramach tej oferty każdy użytkownik za 19 zł miesięcznie ma nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci. Ponadto przez pierwsze 6 miesięcy otrzymuje po 10 GB pakietu internetowego, a potem - 20 GB.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kto-traci-najwiecej-abonentow-wsrod-sieci-komorkowych ##

W poprzedniej kampanii tej oferty promowane były usługi w roamingu.

Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Ogilvy&Mather, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Initiative Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych