Nocna regeneracja z Blend-a-med

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia w związku z wejściem na rynek nowej pasty do zębów ,,Blend-a-med Complete 7 NIGHT" ruszył ogólnopolski program badania stanu jamy ustnej ,,Nocna Regeneracja z Blend-a-med".

W hipermarketach na terenie całej Polski przygotowano przenośne gabinety dentystyczne, w których za pomocą specjalnej kamery pacjenci będą mogli bezpłatnie zbadać swoje zęby. Twórcą aplikacji wykorzystywanej do badań przez dentystów jest Agencja Interaktywna HYPERmedia.

Akcja edukacyjna organizowana jest przez  Instytut Blend-a-med we współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym (PTS) i Fundacją Promocji Zdrowia Jamy Ustnej (FPZJU). Jej celem jest edukacja w zakresie nocnej regeneracji jamy ustnej, jako podstawy skutecznej profilaktyki przeciwpróchniczej.

W każdym z gabinetów dentysta będzie mógł za pomocą mikrokamery podłączonej do  komputera pokazać i ocenić badanym stan ich zębów i dziąseł. Po badaniu  pacjenci otrzymają wydruk obrazujący stan ich jamy ustnej. Do wydruku dołączona ulotka informującą o roli nocy w higienie zębów i dziąseł oraz regenerujących właściwościach pasty Blend-a-med Complete 7 NIGHT. Wydruk może być pomocny przy stawianiu diagnozy i późniejszym leczeniu.

Agencja Interaktywna HYPERmedia przygotowała również program dla kiosków multimedialnych. Pozwala on pacjentom, za pomocą ekranów dotykowych (touch screen) przejść test sprawdzający ich codzienne praktyki w zakresie higieny jamy ustnej.  Każda osoba po jego wykonaniu  otrzyma wskazówki, co powinna poprawić, żeby mieć zdrowsze zęby.

 "Program "Nocna Regeneracja z Blend-a-med", to kampania BTL, której głównym zadaniem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat potrzeby specjalnej, nocnej pielęgnacji zębów i dziąseł. Program umożliwia, ze względu na swoją skalę, zebranie informacji dotyczących stanu jamy ustnej Polaków.

Program "Nocna Regeneracja z Blend-a-med" to kolejny tego typu projekt Instytutu Blend-a-med wdrożony przy współpracy z Agencją Interaktywną HYPERmedia. W marcu tego roku z powodzeniem przeprowadzono także "Program Pro-mineralizacji Szkliwa".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję